دوره آموزش سئو و به همراه حقیقت در مورد سئو که هیچکس پیشنهاد نمی کند

Wiki Article

تو دوره فرصت‌های اینترنتی بهترین راه رو بهت نشون میدیم!

تکنیک‌ها و توصیه‌های سئو براساس موضوع کار متغیر هستند. برای مثال وبسایت‌های پزشکی و سلامت نکاتی را باید رعایت کنند که در وبسایت‌های تفریحی مهم نیست.

به طور کلی عملیات سئو در سه قسمت انجام می‌شود. وقتی قرار است رتبه سایت خود را در موتور های جستجو ارتقا دهید، کافیست ابتدا داخل سایت را بهینه سازی کنید و سپس به سراغ سئوی خارج از سایت بروید که این عملیات در سه قسمت وابسته به هم دسته‌بندی می‌شوند:

تا اینکه به سایت شما برخوردم. فوق العاده بود. منظم، دقیق، کاربردی، عملیاتی، قابل فهم و بی نیاز کننده از هزار مقاله دیگر در مورد سئو در نت

سئو کردن یک کلمه یعنی ما سایت خود را به صورتی بهینه کنیم که با سرچ یک کلمه خاص سایت در صفحه اول و بالای گوگل قرار بگیرد و به این ترتیب کاربر بر برای پاسخ به سرچ خود وارد سایت ما بشود. یعنی گوگل با سرچ آن کلمه خاص محتوای سایت ما را نشان می‌دهد.

حضور و فعایت در شبکه‌های اجتماعی دو مزیت بزرگ برای شما دارد.

الگوریتم مرغ مگس‌خوار گوگل از همان زمان که آمد تحولات بزرگی را در موتور جستجوی گوگل ایجاد کرد. وظیفۀ این الگوریتم نشان دادن مرتبط‌ترین و دقیق‌ترین نتایج به کاربران است؛ برای همین هم به جای تمرکز روی یک کلمۀ کلیدی خاص، واژه‌های هم‌معنی را نیز در نظر می‌گیرد.

تمام این منابع دارای مقالات راهنما، تحلیل و مطالب کوتاه درباره اتفاقات جدید در دنیای سئو هستند.

واقعیت این است که هرگونه فعالیتی که ما در سایتمان انجام می‌دهیم در انتها قرار است به توسعه کسب و کارمان منتهی شود. هدف از بهینه سازی سایت این نیست که تنها ورودی‌های سایت خود را افزایش دهیم بلکه هدف این است که با این کار ورودی‌های ارزشمند را به سایت خود هدایت کنیم که در نهایت به فروش کلی سایت ما در مرور زمان کمک می‌کند.

برترین افزونه‌های کروم که برای سئو سایت به آن‌ها نیاز دارید

پیشنهاد می‌کنم همین حالا یا بعد از مطالعۀ این مقاله چک‌لیست سئو که در پایان برای شما گذاشته‌ایم را دانلود کنید و اگر امکانش بود پرینت بگیرید.

پیمان عزیز خوشحالیم که نقشی در جهت یادگیری و رسیدن شما قله های موفقییتون داشتیم , این نظر شما برای ما خیلی ارشمنده و افتخار میکنیم که دانشجویی مثل شما داریم , موفق باشید.

راستی تو بخش گوگل وبمستر تولز دوبار عبارت “بکلینک داخلی” اومده، فک کنم یه دونشو میخواستین بنویسین “بکلینک خارجی”

محتوا را دوس دارند و میتوانند تا حدی با آن ارتباط خوبی برقرار کنند.
معمولا کامنت نمی گذارم. مگر وقتی که ذوق زده آموزش تضمینی سئو شوم و وظیفه خودم بدونم که از یک کار خوب قدردانی کنم. دمتون گرم

در این بخش از مقاله می‌خواهیم اصطلاحات سئو که مهم و کاربردی هستند و هر وبمستری باید بلد باشد را بررسی کنیم:

از طرفی بهتر است بدانید که اگر قصد دارید در کوتاه مدت با استفاده از سئو و گوگل بقای کسب و کار اینترنتی خود را حفظ کنید، قطعا بیزنس شما نابود خواهد شد. سئو به هیچ عنوان نمی‌تواند در کوتاه مدت به شما نتیجه ملموسی را بدهد. بدون شک ماه‌ها طول می‌کشد تا بتوانید برروی عبارات هدفتان در گوگل رتبه بگیرید و سپس از آن به درآمد برسید. پس اگر بدون شک باید در کوتاه مدت برروی روش های دیگر هم تمرکز کنید.

تمام این مقالات را می‌توانید در بخش آکادمی سئو ببینید و مطالعه کنید.

بله گوگل از شاخص نرخ پرش در رتبه‌بندی سایت‌ها استفاده نمی‌‌کنه.

اگر روی سرعت سایتتون تاثیری نداشته باشه (یعنی کند نشه سایتتون) مشکلی پیش نمیاد.

تخفیف ویژه تمام آموزش‌های آکادمی نوین! اطلاعات بیشتر و ثبت نام نوین

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، شامل تمام فعالیت‌هایی است که شما باید در سایت خود انجام دهید تا در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بهتری را به دست آورید.

خب گوگل فعلاً نمی‌تواند تشخیص دهد که تمام این صفحات متعلق به خود شما هستند، بنابراین می‌توانید فیدبک خوبی از آن‌ها بگیرید. اما بعید هم نیست که تا چند وقت دیگر این راز هم بر ملا شود و دچار جریمۀ گوگل شوید!

پس چه نتیجه‌ای می‌گیریم؟ تعداد یا فرمول مشخصی برای عکس‌هایی که تو پستاتون استفاده می‌کنید وجود نداره، اگر متن‌های طولانی دارید طبیعتاً استفاده از عکس‌ها و آیکون‌های مختلف مطلبتون رو از حالت یکنواخت و کسل‌کننده خارج می‌کنه ولی اگر پستتون کوتاه هست، به همون نسبت براش عکس بذارید و شاید اصلاً همون عکس شاخص کافی باشه.

موتورهای جستجو به وب‌سایت‌هایی گفته می‌شود که محتویات دیگر سایت‌ها را طبقه‌بندی می‌کنند؛ بنابراین طبیعی است هر سایتی که محتوای کامل‌تر و درست‌تری داشته باشد را در رتبه‌های برتر نشان دهند. در واقع موتورهای جستجو یک اصولی را برای سایت‌ها و محتواها در نظر می‌گیرند و ابزارهای بسیاری نیز به سایت‌ها برای هماهنگ شدن با موتور جستجو کمک می‌کنند که در نهایت باعث می‌شود در میزان ارزشمندی محتواها یک رقابت ایجاد شود.

راستش نمیخوام از دوره زیاد تعریف و تمجید کنم ولی قطعا بهتون میگم که یه چیزی رو از دست میدین اگر شرکت نکنید !!! حتما براتون سوال پیش میاد چرا ؟

به نظر من بهتره موضوعات رو دسته‌بندی کنید و از دسته‌های مهم‌تر و پرطرفدارتر که جستجوی بیشتری دارند تو لینک‌های قسمت فوتر استفاده کنید.

در آکادمی آموزش سئوی نوین مقالاتی جامع دربارۀ اصول سئو و ده‌ها نکته مهم نوشته‌ایم. تمام این مقالات با دقت بالایی نوشته شده و به‌‌روزرسانی می‌شوند.

Report this wiki page