دوره آموزش سئو و به همراه جزئیات تخیلی و سئو

Wiki Article

بد نیست که بدانید متخصصان، تکنیک‌های سئو را در سه گروه مختلف دسته‌بندی کرده‌اند. این گروه‌ها عبارتند از: سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری.

.. بحث انتقال تجربه است نه تدریس یه حوزه تو دیجیتال مارکتینگ .

به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها از روش‌های متداول و مورد تایید گوگل هستند و از نظر تقسیم‌بندی جزو کلاه سفید حساب می‌شود.

اگر به شما بگویند گوگل کتاب آموزش سئو نوشته است آن را نمی‌خوانید؟ شاید باور نکنید ولی گوگل این کتاب را نوشته است.

ما توصیه می‌کنیم به دنبال روش‌های سئو کلاه سفید برای بهینه‌سازی عملکرد و رتبه‌بندی وب‌سایت خود باشید. درست است که این تکنیک یک راه طولانی است اما مطمئن باشید شما مزد طی کردن این راه طولانی را خواهید گرفت.

حالا یکی از عوامل تاثیر گذار روی سرعت سایت چیست؟ حجم عکس‌ها!

البته یه تجربیاتی هم به صورت کاملا خصوصی فقط مخصوص این کلاسها تهیه شده که تقدیم خواهد شد ...

عکس می‌دونید چرا اهمیت داره؟ مهمترین دلیلش رفتار کاربران هست. یعنی اینکه کاربران اینترنت به پست‌هایی که حاوی عکس‌های مرتبط و زیبا هستند علاقۀ بیشتری نشون می‌دن. در پی این علاقه صفحه سایت شما دیرتر بسته می‌شه و کاربر مدت زمان بیشتری رو صرف خواندن سایتتون می‌کنه که خب این نشان‌دهندۀ رضایت کاربران از سایت شماست. در نهایت گوگل به رفتارهای کاربران توجه می‌کنه و اگر ببینه که ازتون راضی هستن و مدت بیشتری رو تو سایتتون بودن، جایگاه شما رو بهتر می‌کنه.

واقعیت این است که هرگونه فعالیتی که ما در سایتمان انجام می‌دهیم در انتها قرار است به توسعه کسب و کارمان منتهی شود. هدف از بهینه سازی سایت این نیست که تنها ورودی‌های سایت خود را افزایش دهیم بلکه هدف این است که با این کار ورودی‌های ارزشمند را به سایت خود هدایت کنیم که در نهایت به فروش کلی سایت ما در مرور زمان کمک می‌کند.

در جواب سوالتون باید بگم که بستگی داره عنوان رو به چی تغییر بدید؛ اگر عنوان بهتری قرار بدید و کلیک روش بیشتر بشه، ممکنه بیاید بالاتر و اگر عنوان خوب نباشه و کاربر خوشش نیاد یا فاکتورهای سئو مثل کلمه کلیدی رو نداشته باشه ممکنه برید پایینتر.

در کل کارهایی که برای سئو انجام می‌شود را به بخش‌ها یا حوزه‌های مختلفی تقسیم می‌کنند. یک نوع تقسیم کار متداول، تقسیم کارهای داخل سایت و بیرون سایت است.

هرکدام از الگوریتم‌های گوگل چه تاثیری روی سئوی سایت دارند؟

ما دانش لازم برای افزایش اعتبار و رتبه شما در گوگل را داریم. پس خوبه با ما تماس بگیرید.

اگر دو وب‌سایت مختلف یک‌چیز یکسان را به فروش برسانند، سایتی که برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شده است و سئو مناسبی دارد، بازدیدکننده بیشتری به دست می‌آورد و درنتیجه فروش بیشتری نیز خواهد داشت و اینجا به طور کامل درک خواهید کرد مفهوم سئو چیست و با چه هدفی انجام می‌گیرد.
اگر فرض را بر این بگذاریم که گوگل فقط از اطلاعاتی که از نظر قوانین حریم خصوصی مشکلی ندارند، باز هم اطلاعات زیادی باقی می‌ماند که برای تحلیل رفتار کاربران کافی است.

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر برای شرکت وبسیما برتر محفوظ است.

دوم اینکه من سوالی داشتم. اگر عنوان سئو رو بعد از چند سال تغییر بدیم (صرفاً در حد تغییر یک کلمه) تاثیراتش در جایگاه سایت چقدر زیاده؟

شما هم با توجه به موضوع و بخش‌بندی‌های متن‌تان باید ساختاری متناسب را ایجاد کنید و عنوان‌های هر بخش را با تگ‌های جدا کنید.

سئو چه محدودیت هایی برای کسب و کارهای آنلاین ایجاد می کند؟

هر چقدر جایگاه شما در لیست نتایج بالاتر باشد شانس بیشتری برای جذب کاربر خواهید داشت و اصطلاحا سئو سایت شما بهتر است.

پس به هیچ عنوان از روش‌های خلاف و کلاه سیاه که در همین مقاله راجب آن به شما توضیح داده‌ایم استفاده نکنید.

عکس می‌دونید چرا اهمیت داره؟ مهمترین دلیلش رفتار کاربران هست. یعنی اینکه کاربران اینترنت به پست‌هایی که حاوی عکس‌های مرتبط و زیبا هستند علاقۀ بیشتری نشون می‌دن. در پی این علاقه صفحه سایت شما دیرتر بسته می‌شه و کاربر مدت زمان بیشتری رو صرف خواندن سایتتون می‌کنه که خب این نشان‌دهندۀ رضایت کاربران از سایت شماست. در نهایت گوگل به رفتارهای کاربران توجه می‌کنه و اگر ببینه که ازتون راضی هستن و مدت بیشتری رو تو سایتتون بودن، جایگاه شما رو بهتر می‌کنه.

از جمله سوابق کاری ایشان می‌توان به دستیار مدیریت و وبمستر فروشگاه اینترنتی رایانه دات کام در هلدینگ گرین‌وب، وبمستر و مدیر تیم تولید محتوای فروشگاه اینترنتی مشهد کالا، مدیریت و اجرای فروشگاه اینترنتی ایلیا کامپیوتر اشاره کرد. پیام مختارنیا / مدیر دیجیتال مارکتینگ برند اوکی اکسچنج

در صورتی که مورد خشم پاندا قرار گرفتید و جریمه شدید، با اصلاح و به‌روزرسانی صفحات ضعیفتان می‌توانید شانس این را داشته باشید که جایگاه قبلی‌تان را پس بگیرید.

اسپای‌فو اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی طبیعی، تبلیغات گوگل ادوردز، استراتژی لینک‌سازی، این‌که بیشترین ورودی بر اساس کدام کلمات کلیدی بوده و ... را به شما نشان اينجا کليک کنيد می‌دهد. فکر می‌کنم در جایی که رقابت شدید است دانستن این موارد به شما کمک زیادی بکند.

قبل از این که با الگوریتم‌های سئو آشنا شوید، به یک توصیه مهم توجه کنید.

در این مقاله یک تکنیک بسیار کاربردی و البته ساده را به شما معرفی میکنیم تا شانس کسب جایگاه برای مقال ...

در جلسات بعدی به تنظیمات سئو سایت، تولید محتوا، نقش شبکه های اجتماعی در سئو و نکات کلیدی مهم در سایت برای موتورهای جستجو می پردازد.

Report this wiki page